Játékmenet
A játékban való részvételhez nem szükséges fájlok letöltése, kiegészítők telepítése. Opcionálisan letölthető egy grafikai csomag, amivel tehermentesíthető a Travian szervere, és gyorsítható a játék betöltése a felhasználó gépén.
Az újonnan regisztrált játékos, miután aktiválta regisztrációját, egy kis faluval kezdi, és célja, hogy fejlődése során elérje saját birodalma és csodája felépítését.
Törzsek
Rómaiak
A csapatok kiképzése és az építkezés ennél a népnél a legdrágább és a legtovább tartó, ennek ellensúlyozására haderejük egyaránt bevethető támadásra és védekezésre is, valamint nekik van a legerősebb gyalogosuk: a birodalmi.
Egyedi jellegzetességek:
* egy időben építhető egy nyersanyagmező és egy épület
* erős védelmi bónusz a kőfal miatt
* a kereskedők összesen 500 egységnyi terhet képesek hordani, 16 mező/óra sebességgel
* erős gyalogság, közepes lovasság
* a fejlesztések drágák és lassúak
Gallok
Egyedi jellegzetességek:
* sebességbónusz: a leggyorsabb egységek a játékban
* közepes védelmi bónusz a cölöpfal miatt
* a kereskedők összesen 750 egységnyi terhet képesek hordani, 24 mező/óra sebességgel
* a rejtekhely kétszeres méretű
* drága ostromfegyverek
* olcsó telepesek
* extra épület: csapdakészítő
Germánok
Egyedi jellegzetességek:
* fosztogatás-bónusz: az ellenfél rejtekhelye csak 2/3 részben számít
* a földfal adja a leggyengébb védelmi bónuszt
* a kereskedők összesen 1000 egységnyi terhet képesek hordani, 12 mező/óra sebességgel
* olcsó és gyors fosztogató-sereg képzés
* a védőegységek drágábbak mint a többi népnél
Erőforrások
Az erőforrások a falu környékén található mezőkön illetve kitermelőhelyeken lelhetőek fel. Ezek a nyersanyagok valós időben termelődnek, a böngészőben folyamatosan frissülnek a megfelelő adatok. (Például ha egy erőforrás termelése 30 egység/óra, akkor a böngészőben a készletet jelző szám kétpercenként nő egy egységgel).
A búzát a lakosok és a katonák fogyasztják, ezért nem annyi termelődik, mint amennyi a búzafarmok aktuális termeléseinek összeadásával kijön.
Oázisok
Az oázis ahhoz a faluhoz tartozik, melynek hőse elsőként ér be a területre a természeti erők legyőzése után (vagy a hős részt vesz a támadásban, és a természet védői mind elesnek).
Ha egy játékos már egy elfoglalt oázist támad, akkor nyersanyagot rabolhat a hozzá tartozó falu raktárából és magtárából. Oázisba küldhető védelem, ilyenkor a védők a kapcsolt falu búzatermelését fogyasztják.
Már elfoglalt oázis elvehető a tulajdonosától egy másik játékos hőse által.
A termelési bónuszok nem a kamatos kamat szabályai szerint, hanem az alapértékből számítva összeadódnak, azaz, ha például 100 az óránkénti termelés fából, és egy fafeldolgozó és egy oázis is ad rá 25%-ot, ezeket külön-külön számítva a végeredmény 150 óránkénti termelés lesz, nem 156,25.
50%-os búzaoázis
A közepén lévő 2 búzamezőről ismerhető fel.
Ez az oázis 50%-kal növeli a búzatermelést.
25%-os búzaoázis
A közepén lévő búzamezőről és a mellette lévő tóról, erdőről, agyagmezőről vagy hegyről ismerhető fel.
Ez az oázis 25%-kal növeli meg a búzatermelést.
25%-os faoázis
A közepén lévő erdőről ismerhető fel.
Ez az oázis 25%-kal növeli meg a fatermelést.
25%-os agyagoázis
A közepén lévő agyagmezőről ismerhető fel.
Ez az oázis 25%-kal növeli meg az agyagtermelést.
25%-os vasoázis
A közepén lévő hegyről ismerhető fel.
Ez az oázis 25%-kal növeli meg a vasérctermelést.
Léteznek olyan szerverek is, melyeken nem lehet hőst képezni, ezeken a szervereken az oázisokat nem lehet elfoglalni, csak hangulati elemként vannak a térképen.
Termelésnövelő épületek
* Fafeldolgozó
* Agyagégető
* Vasöntöde
* Malom
* Pékség
Mindegyik szintenként 5%-kal növeli a termelést (legfeljebb 25%). Az oázis által adott termeléssel összeadódik, valamint a pékség által adott termelés-növekedés hozzáadódik a malom termelésnöveléséhez.
Katonaság Akadémia Kaszárnya, istálló és műhely
Fegyverkovács és páncélkovács
A katonák fegyvereit és páncéljait (azaz támadó- és védekezőértékét) fejlesztik. Szintenként 1,5%-os a növekedés, és mindig az előző szinten elért értékhez adják a növekedést (pl.: ha alapból 160 a katona támadóértéke, akkor a 2. szintű növekedés nem a 160-hoz adódik hozzá, hanem az első szinten elért értékhez).
Gyülekezőtér és gyakorlótér
A gyülekezőtéren gyűlnek össze a katonák. Innen lehet támadást, támogatást indítani vagy visszavonni, megnézni a faluban és a hozzá kapcsolódó oázisokban lévő katonákat, és a harc-szimulátor is innen érhető el.
Csak a főépülettől jobbra, a zöld mezőn építhető.
A gyakorlótér a katonák sebességét javítja. A katonák szintenként 10%-kal gyorsabban tesznek meg minden, 30 egység feletti távot, az út első 30 egységnyi részére semmilyen hatással nincs az épület. (1. szintnél a katonák sebessége az alapsebesség 110%-a, míg a 20. szintnél ez az alapsebesség 300%-a.)
Itt új egységtípusokat lehet kifejleszteni. Minél magasabb szintre van fölépítve ez és a többi katonai épület, annál fejlettebb katonákat lehet kifejleszteni.
Ha kifejlesztünk egy egységtípust, akkor már ki tudjuk képezni a megfelelő épületben.
A kaszárnyában a gyalogságot, az istállóban a lovasságot, a műhelyben a faltörőket és a katapultokat lehet képezni.
Minél magasabb szintre van kiépítve, annál rövidebb az egységek kiképzéséhez szükséges idő.
A kaszárnyának és az istállónak van nagy változata is. Ezekben háromszoros áron lehet a katonákat képezni. Egyszerre a normál épülettel, adott idő alatt kétszer annyi katona képezhető bennük.
Csapdakészítő
Csapdákat lehet benne gyártani, mindig tízszer annyit, mint ahányadik szinten az épület van. Egy faluba csak egy csapdakészítő építhető, amit 20as szintig lehet felfejleszteni (tehát összesen maximum 200 csapda falunként).
Ha egy játékos katonái beesnek egy ellenfele csapdáiba, akkor normál támadással tudja ő vagy valamely klántársa őket kiszabadítani. Ez esetben a csapdák 33%-a költségmentesen javítható. Abban az esetben, ha a csapda tulajdonosa engedi el a foglyul esett egységeket, akkor a csapdák 50%-a javítható meg nyersanyagvesztés nélkül.
Rablótámadás esetén a csapdák számával egyenlő számú támadó egység esik csapdába, feltéve, hogy a támadósereg létszáma eléri az üres csapdák számát. Normál támadáskor, ha a támadó sereg létszáma magasabb, mint a faluban található üres csapdák száma, akkor a szabadon maradt támadó egységek kiszabadítják a foglyokat.
Ez az épület kizárólag a gallok által építhető.
Hősök háza
A hősök házában lehet hőst képezni vagy feltámasztani. Egy játékosnak összesen 3 hőse lehet egy időben, ebből maximum egy élő. Minden katonából lehet hőst csinálni, kivéve kémből, katapultból, faltörőből és szenátorból (avagy főnökből, esetleg törzsi vezetőből). Az épület 10., 15. és 20. szintjének elérésekor 1-1 oázis csatolható a faluhoz. Klasszikus szervereken nincs hősök háza, azaz nem lehet hőst képezni. A klasszikus szervereken az oázisok is csak dísznek vannak, hogy ne legyen olyan üres a térkép, nem lehet őket elfoglalni.
Összesítő táblázat
Épület neve
Fa
Agyag
Vasérc
Búza
L
Feltételek
Fegyverkovács
170
200
380
130
4
Főépület (szint 3), Akadémia (szint 3)
Páncélkovács
130
210
410
130
4
Főépület (szint 3), Akadémia (szint 1)
Gyülekezőtér
110
160
90
70
1
nincs
Gyakorlótér
1750
2750
1530
240
1
Gyülekezőtér (szint 15)
Akadémia
220
160
90
40
4
Főépület (szint 3), Kaszárnya (szint 3)
Kaszárnya
210
140
260
120
4
Főépület (szint 3), Gyülekezőtér (szint 1)
Istálló
260
140
220
100
5
Akadémia (szint 5), Fegyverkovács (szint 3)
Műhely
460
510
600
320
3
Főépület (szint 5), Akadémia (szint 10)
Csapdakészítő
100
100
100
100
4
Gyülekezőtér (szint 1)
Csapda
20
30
10
20
0
Csapdakészítő
Hősök háza
700
670
700
240
2
Főépület (szint 3), Gyülekezőtér (szint 1)
Infrastruktúra
Főépület (max. 20. szint)
Piac és kereskedelmi központ
Kereskedelemnél max 2:1, illetve 1:2 arányban lehet nyersanyagokat eladni/venni. Egy játékos, egy nap csak egy órai összesített nyersanyagtermelését küldheti egy másik játékos számára, kivéve, ha a küldő nagyobb lakosságú, ilyenkor a limit 3 órai össztermelés.
Saját falvaink között nincs korlátozás az átküldött nyersanyag mennyiségére vonatkozóan.
A különböző népek különböző minőségű kereskedőkkel rendelkeznek:
* Római: 500 egységnyi teherbírás, 16 mező/óra sebességgel
* Gall: 750 egységnyi teherbírás, 24 mező/óra sebességgel
* Germán: 1000 egységnyi teherbírás, 12 mező/óra sebességgel
A kereskedelmi központ építésével illetve fejlesztésével növelhető a kereskedők által egy fordulóval szállítható nyersanyag mennyisége szintenként 10%-al.
Követség és tanácsháza
A követségen lehet klánba lépni. Ha a követség eléri a 3. szintet, akkor magunk is alapíthatunk klánt. A további szinteken nő a klánba felvető játékosok száma szintenként hárommal.
A tanácsházán ünnepségeket lehet szervezni. Ezzel rövid idő alatt tudjuk a kulturális pontjaink számát növelni.
Rejtekhely
Palota és rezidencia
A palota drágább, mint a rezidencia. Egy játékosnak csak egy falujában lehet palotája.
Egy faluban nem lehet egyszerre palota és rezidencia.
Kőfaragó
Minél magasabb szintre van kiépítve, annál nagyobb az épületek stabilitása, azaz nehezebben rombolható a katapultok számára.
Csak főfaluban építhető.
Fal
A rómaiak kőfalat építhetnek, a 20. szinten a faluban lévő védők 81%-os védelmierő-növekedést kapnak.
A gallok cölöpfala a 20. szinten 66%-os védelmi bónuszt ad.
A germán nép földfala adja a legkisebb védelmet, a 20. szinten a falu védőinek védőereje 49%-kal nő.
A fal falrombolóval rombolható le. Egy falu akkor van teljesen leromblva, ha az összes épületen és nyersanyagmezőn kívül az esetleges fal is lerombolásra került.
Hozzászólások
Hozzászólások megtekintése
http://theprettyguineapig.com/prednisone-20-mg/ - Prednisone Online <a href="http://theprettyguineapig.com/prednisone-20-mg/">23</a> ukx.dupy.travisuli.eoldal.hu.bqm.qt http://theprettyguineapig.com/prednisone-20-mg/
However, pan-intestinal redness, cross-react bit: pellagra accretions.
(edooedu, 2019.04.21 16:03)